Despre week-end-uri in casa

Inca e cald afara. Cu toate acestea, refuz sa ies din apartament pentru task-uri mai grele decat facutul pietei. Mi s-a mai intamplat sa nu vreau sa ies din casa pentru perioade lungi, insa a fost acum multa vreme. Tin minte ca ultima oara cand m-am inchis sanatos in casa a fost in Madrid. Atunci m-am uitat, timp de aproape doua saptamani, la “Lost”. Colegii de apartament m-au amenintat la vremea respectiva ca-mi arunca DVD-urile. Nu au facut-o, iar eu m-am uitat la serial pana cand am ajuns cu episoadele la zi, deci… pana cand n-am mai avut la ce sa ma uit.

Acum e chiar mai simplu sa stau in casa. Locuiesc singura, asadar nu este nimeni deranjat de escapadele mele de lene si am descoperit vplay. Tot in Madrid vazuzem si primele serii din “Desperate Housewives”. Ieri am reluat vizionarea. Dupa ce Ramona mi-a cumparat cablurile care mi-au facut viata mai simpla si pe care nu am fost in stare sa le achizitionez singura, am reluat serialul.

Duminica m-am trezit inainte de ora 10:00, am strans tambalaul de seara, am luat revistele de octombrie si m-am asezat comod in canapea. Linistea de dinainte de maraton. E o zi usor innorata, insa perfecta pentru citit in parc sau colindat alei. Cum piciorul nu-mi da voie sa fac nicio activitate ce implica mersul pe jos, cum televizorul imi zambeste frumos chiar acum, in timp ce stau trantita pe canapea, cum fotoliul mare si alb este pozitionat perfect pentru o zi de confort fara miscare… programul este ca si facut.

Si nu cred ca voi regreta zilele frumoase de vara-toamna pe care le “pierd” pentru ca… pur si simplu nu am chef sa fac altceva decat sa stau in casa si sa ma uit pe vplay. Gata, am zis-o!

Ma duc sa-mi fac o cafea fara cofeina, sa-mi prepar virtual micul-dejun pe care-l voi lua in jur de ora 15:00 si incepe instalarea. Toate obiectele trebuincioase vor fi asezate corespunzator: pahar cu pai, cafea Lavazza ce umple sufrageria de fericire, scrumiera, bricheta, geamul este deschis, scaunul pe care sa-mi intind picioarele este la locului lui, telecomanda la indemana. Start!

O papusa lenesa

2 Comments

Filed under Bucuresti

2 responses to “Despre week-end-uri in casa

Leave a Reply

