Dependenta

Acum cateva zile zambeam fara motiv si ma gandeam… am o viata minunata: am un job pe care-l ador, colege pe care am ajuns sa le numesc prietene, castig bani facand ceea ce imi place, locuiesc singura intr-o casa mare, senzationala (nu pentru mult timp, insa ma bucur din plin), am caine de bataie, am iubit chel si cu muschi care spune ca ma iubeste si pe care spun ca-l iubesc, am o gramada de prieteni pe care stiu ca ma pot baza la orice ora din zi si din noapte, sunt SME CHE RA. Si viata e frumoasa.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Dependenta

  1. Roxi

    Wow! Cred ca este cel tare lucru pe care l-ai scris pe acest blog!
    Ma bucur extrem de mult ca ai o viata atat de plina si implinita!

    btw. tre’ sa ne vedem iar!

  2. Miss,

    Intradevar viata este extrem de frumoasa si avem tot timpul ceea ce avem nevoie, ramane doar sa apreciem ceea ce avem si sa imbunatim daca nu ne place 😉

    Des bissous,

  3. Anca

    Domnisoara,

    Suna asa bine tot ce spui acolo si sper sa devina o permanenta fericirea pe care o traiesti!

    Da’ la ceai cand ne vedem ?

    Te pup,
    A.

  4. Pe toate vreau sa va vad, fetele mele 🙂
    Uite, Elaine e mai cu spor – mai un party, mai o maslina… de…

Leave a Reply

