Efect 30. Sau 25

E duminica seara. Vad cum una dintre prietenele mele… sau fostele mele prietene tocmai a intrat pe yahoo. Stau in pat, e pauza. Azi n-am iesit din casa. Mint. Am iesit in curte sa duc gunoiul. Stiu, nu e foarte glossy. Am refuzat sa ies pentru a vedea primul episod din Efect 30. Abia asteptam. Vazusem reclama, teaser-ele, machetele din reviste, nu puteam sa pierd primul episod.

Femei. 30 de ani. Probleme. Aproximativ aceleasi cu ale noastre. Viata nu e tocmai cum as fi crezut la un moment dat ca va fi. Nu mai este gasca de prietene care iesea pe la 20 si un pic de ani in club, nu mai sunt nici macar cele 4 prietene care ieseau intr-o vreme la benzinarie, iarna, la un ceai. Nu mai sunt nici macar doua. Si mi se pare mai mult decat trist sa ajungi nu la 30, la 25 de ani sa-ti dai seama ca nu te mai leaga nimic de un loc, de un oras, de o tara, ca nu mai ai oameni in jurul tau.

Nici macar nu mai are importanta a cui e vina, cine n-a pastrat legatura, cine a gresit sau ce a facut. Pana la urma… ce a facut? Conteaza doar ca ma gandesc cu o oarecare tristete si nostalgie ca, peste 5 ani, atunci cand voi simti si eu efectul 30, nu voi avea cu cine sa-l impartasesc, pentru ca fiecare e prea interesata de propria viata, atat de aglomerata, ca sa mai observe problemele, dorintele ori rugamintile silentioase ale celeilalte.

Am 25 de ani si pentru prima oara recunosc… in scris: nu mai am prietene. Cu toata stima, cu tot respectul si cu tot dragul de departe, nu-mi ramane decat sa va spun: mi-e dor de voi.

Cu drag,
eu, cea din liceu.

11 Comments

Filed under Bucuresti, Dependenta media

11 responses to “Efect 30. Sau 25

  1. 2numbfingers

    Cand e vorba de prieteni lasi capul plecat si iti recunosti greselile…conteaza cine si cum a gresit ca sa nu mai repeti, asa inveti sa iti pastrezi prietenii iar pe aia 2-3 adevarati pe care ii ai intr-o viata (daca ii ai) mai ai timp sa ti-i faci sau sa ii recuperezi. Nu e un caz unic si in nici un caz tragic. Daca vezi ajunge la batranete sa spui asta poate ca va fi mult mai nasol. Deocamdata la 25 de ani esti inca un copil.
    Fii fericita, simte fericirea si bunatatea celor din jur daca exista si nu uita sa te bucuri de lucrurile mici:-)

    Cineva patit

  2. shrimping

    eu am adormit aseara. in afara de gandurile mai putin colorate pe care ti le-a declansat, a meritat Efect 30 asteptarea?

  3. Roxi

    i’ll always be there,
    eu, cea de acum 18 ani…

  4. problemele sint aceleasi la toate virstele: problemele unei persoane, adica.
    unele ramin cantonate in eterna intrebare (retorica) “ma iubeste/nu ma iubeste”.
    altele (persoane) se inteaba unde le sint prietenii din liceu
    altele, cind or sa ajunga ele redactor-sef la revista glossy la care lucreaza
    fiecare, dupa posibilitati:)

  5. Ramona

    Nu esti singura. Just look across the desk…

  6. tlv46

    Sa inteleg ca ti s-a pus si tie pata?

  7. cum poti sa spui asa ceva???pupish mupish.trebuie sa vii la MINE INTR-UN FINAL…ne bagam la un vin, un film…povestim, capu’ sus

  8. Anda

    Hăni băni (scuze expresia, sper ca nu te deranjeaza), te rog frumos sa lasi gandurile triste, pentru ca nu iti fac bine. Stiu ca nu am reusit sa ne vedem (inca) dar iti trimit un gand bun si o imbratisare.

    Anda

  9. Ramurica

    Vremea trece, vremea vine, toate-s vechi si noua toate…
    …asa este si cu prietenii…trec, vin, vechi sau noi…
    …asa suntem noi…poate pune prea mare pret pe oamenii fara valoare si-i tinem ancorati de noi de drag, complezenta, dorinta, necesitate…sau poate ii lasam sa plece de langa noi din n motive inainte de vreme…
    …love you still…

    Aceeasi, Ramurica…

  10. Eu am 22 de ani, in prietenie adevarata nu cred, prietenia adevarata este doar ce ma leaga de familie si de prietenul meu alaturi de alte aspecte ale relatiei noastre in rest ma rezum sa ma bucur de discutii cu mai multe persoane unele mai apropiate altele nu. Nu pot spune ca ne leaga un sentiment sincer de prietenie sau loialitate..

  11. no comment.

    no comment pentru ca nu stiu ce altceva sa scriu, dar vreau sa stii ca am citit.

Leave a Reply

