Corina

latina

Astazi am un chef nebun de scris si as vrea sa recuperez pentru toate zilele de repaos de cuvinte (vezi si non titlul de mai jos). De ceva vreme vreau sa vorbesc despre Corina. Nu, nu o cunoasteti pe Corina. Nici macar eu nu o cunosc. Dar Corina este una dintre acele persoane care iti intra in viata fara sa-ti dai seama si care este o veriga importanta. Nu esentiala, insa importanta. Cred ca fiecare dintre noi are, a avut sau va avea o… Corina.

Aceste randuri sunt pentru mine si destul de personale (desi incerc sa fiu mai putin sentimentala aici), si nu vor fi intelese decat poate de apropiatii mei – cei care inca mai au rabdarea sa-mi citeasca randurile de multe ori alambicate si cu sens doar pentru mine.

Mi-am dorit ani intregi ceva. Nu m-am zbatut sa duc planul la intemeiere, insa dorinta a fost mereu acolo, ca si cand in subconstient as fi stiut ca o voi implini la un moment dat. Si au trecut ani si ani si ani si cautari frugale, discutii scrurte, toate fara rezultate concrete.

Pana cand a aparut Corina in peisaj, cea pe care nu o cunosc nici acum, dar datorita careia mi s-a implinit un vis de demult. Corina mi-a pus in cuvinte vechi o fraza-cheie a vietii mele, o fraza pe care o voi purta mereu cu mine, oriunde as merge. In continuare, cuvintele sunt de prisos.

Multumesc, Corina!
Cu drag,

2 Comments

Filed under Bucuresti

2 responses to “Corina

  1. Pingback: Ad Oliviam « Corina Popescu

  2. Corina Popescu

    Bonjour! Multumesc mult! Am si eu un mesaj pentru tine. Check it out> http://midnightmirage.wordpress.com/2009/09/29/ad-oliviam/
    O zi frumoasa!

Leave a Reply

