Cum m-am distrat in Vama Veche

Vama Veche nu mai e ce-a fost, in Vama sunt numai tarani… CACAT. Nu e adevarat. Nu stiu cat de altfel era Vama inainte, cine venea atat de diferit si cum se distra lumea, dar eu una ma distrez prea bine de fiecare data.

Week-endul asta am fost in Vama. Si da, m-am distrat. Primeam din cand in cand cate un telefon care ma deranja din baile de soare. La capatul celalalt, voci ironice: “Ce ma, bine ca te-ai dus la mare, unde esti?” Eu: “Pe plaja.” “Poate sub pat, sau maxim la o terasa la cum ploua.” Eu in sinea mea: WTF? Un “la revedere” finut si ma intorceam de fiecare data la ochelarii mei de soare cu rame turquoise si la revistele delicios de glossy.

Mda… tare m-a mai plouat cu soare dragilor… Dar, revenind. Vineri am plecat la 20:30 din casa, destinatia Vama. Am ajuns pe la 2:30, dupa sute de opriri si prea multa bere consumata pe drum. Nu, dragilor, nu eu. Eu sunt o fata asa de cuminte… Bine, nu doar eu…

Vineri am fost in Stuf (evident), am ajuns la 8 sambata dimineata in camera, am pierdut rasaritul, am dormit putin si m-am trezit plina de energie la 11.

Am plecat duminica dupa-amiaza si drumul spre casa mi s-a parut la fel de lung ca si la dus. Nu stiu din ce motive imi tot sare textul, asa ca ma voi rezuma la atat.

Da, m-am distrat in Vama cu toate schimbarile ei. Si da, mai merg.
V-am pupat pe portofele, azi sunt binedispusa.

Cu deosebit drag,

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

