ChouChou cu drag

chouchou

Maine, sambata si poimaine, duminica, ne vedem la Street Delivery, intre Carturestiul din Romana si Gradina Icoanei. ChouChou merge la cel de-al doilea targ. Nu pot decat sa ma bucur enorm pentru ca vad ca treaba merge, desi uneori pare ca greu, din punctul meu de vedere inaintam fara prea multe obstacole, ceea ce nu poate decat sa ma entuziasmeze si mai tare.

chouchou 2

Mi-e greu uneori sa ma diferentiez de latura de PR si sa scriu… din suflet, insa voi incerca sa nu fac aceasta scriere sa semene cu un comunicat de presa. Abia astept targul si vad cum ChouChou creste sub ochii mei.

Bebelusul meu de PR, asa cum l-am denumit se face din ce in ce mai mare, incet dar sigur. Maine voi sarbatori zambind si urmarind mai mult sau mai putin din umbra vanzarea.

Nu pot decat sa urez ChouChou vanzare buna, sa-i spun ca ii sunt alaturi, si sa ii transmit toata dragostea mea profesionala si… din inima.

Va astept sa vedeti cei mai frumosi pantofi, alaturi de cele mai dragute fete.

Cu mare drag,

4 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment, Fashion in Bucharest, La plimbare, Romania de azi

4 responses to “ChouChou cu drag

  1. wooooow!!!! deci trebuie neaparat sa am perechea crem cu galben. Imi doream de mult un astfel de modeeeel. iuhuu!

  2. S-a notat! šŸ™‚
    37!

  3. Anda

    sufletul meu… ce balerini… Cred ca m-am indragostit de cele doua perechi de pe site.

  4. Anda

    Draga papusa, poti sa imi dai adresa ta de mail, te rog frumos?

Leave a Reply

