ChouChou la Iarmaroc

chouchou

Dragii mei, trebuie sa va spun ca Iarmarocul a fost genial. M-am simtit atat de bine, nu mai tin minte de cand nu m-am mai distrat asa.

Fetele ChouChou s-au descurcat de minune si au avut mai multa energie decat as fi crezut vreodata. Abia astept si pozele.

Organizatorii au fost foarte draguti, intelegatori si rabdatori (pe alocuri depasiti, dar perfect normal). Evenimentul a fost mare si extrem de interactiv. Practic, s-ar fi plictisit acolo doar fanii manelelor pentru ca in rest… erau muzica si atmosfera pentru oricine. Pana si feţele de Kristal si-au gasit locul la scena house (inclusiv cativa dintre prietenii mei care nu ar fi calcat pe la festival daca nu ar fi fost muzica… house). Am ascultat muzica PSI, am simtit cum mi se spala incet dar sigur ceierul, m-am holbat la pseudo-holograme fosforescente si… am baut bere. Multa si proasta. Ca o domnisoara.

Desi programati la 17:30, apoi la 22:00, i-am ascultat pe El Negro abia pe la 2:00 noaptea, cand eram deja prezenta pe baricadele Iarmarocului de mai bine de 14 ore.

Pe la 4:00 am cedat locul catre masina Oanei si am adormit bustean pana la Bucuresti. Data viitoare vin cu cortul, nu incape indoiala. Am regasit-o la Iarmaroc pe fosta mea colega de munca, Andra, am reintalnit cunostinte si am cunoscut oameni noi interesanti, la fel de junkisti ca si mine pe timp de noapte.

Am dormit pana la 16:00 duminica si m-am trezit cu chef de… Iarmaroc. Sincera sa fiu, proasta berea, cam complicat cu jetoanele dar per total, excelent. Frumos!

Pe data viitoare (sper eu).
Cu drag,

edit: iata si pozele cu standul si a glance cu pantofii

chouchou1

4 Comments

Filed under Eveniment, Fashion in Bucharest, La plimbare, Romania de azi

4 responses to “ChouChou la Iarmaroc

  1. Draga mea, trebuie neaparat sa ne vedem cu fetele zilele astea, nu de alta dar mai am ceva Bere rece ramasa de la Iarmaroc si pe caldurile astea nu strica sa ne veselim putin.

  2. Ei maica, greu cu organizarea. Cred ca ramane pentru alta data din pacate, asta daca nu ne putem reuni in week-end.

    Ar fi pacat sa se rasufle berea aia… zau asa!

  3. tlv46

    PSY domne, vrei sa iti dea organizatorii cu dovleci in cap ? 🙂

  4. E pardon, ca pe romaneste e cu I.
    Astept dovlecii 🙂

Leave a Reply

