Hala Hollywood citit spanioleste sau Manichiura Jessica

jessica-first-lady-of-nails

Azi. In sfarsit incep cu “azi”. Reusesc sa scriu azi. Am avut doua zile extra-pline si superbe. Mai rar asa o avalansa. E de bine. Azi am fost la Om Shanti Spa & Wellness, undeva in Cartierul Francez. Un SPA la care in cazul in care nu-mi gasesc un sponsor extra potent din punct de vedere financiar (pe care insa nu-l caut), nu voi avea resurse sa merg.

Am ajuns, m-am reintalnit cu cateva jurnaliste pe care le cunosteam, am socializat si am vizitat centrul de relaxare si infrumusetare. Desi nu era curent (se intampla si la case mai mari, nu-i asa?), am vazut suficient cat sa estimez niste preturi si sa-mi formez cateva pareri. Cinci stele. Curat. Frumos. Profi. Primitor. Relaxant. Imbietor… tare imbietor.

Am ascultat-o pe Jessica “The First Lady of Nails” care m-a cucerit definitiv cu accentul ei romanesc in americana si cu accentul american in romana, cu puterea extraordinara de a fi (si nu doar parea) naturala, cu imaginea impecabila si cu optimismul, increderea si charisma debordante. Frumos. M-am simtit in largul meu, am vazut-o facandu-i unghiile unei cantarete pe care n-o cunosc, n-am mai vazut-o/auzit-o/nimic-o niciodata (romanca). Am invatat cateva tipsuri excelente si am ascultat povesti de viata care ar pune pe ganduri pe oricine.

Mi-a placut cum numeste “pravalie” salonul de manichiura de cinci stele plus pe care Jessica il are in Los Angeles si caruia ii calca pragul numai nume gen Demi Moore, Madonna, Tyra Banks, Scarlett Johansson si… multe, multe altele. M-a impresionat cand ne-a spus ca in “pravalie” lucreaza in marea majoritate romance, cateva armence si rusoaice si doar vreo 2 americance.

Desi mi-am propus sa scriu in general punctual despre evenimentele la care merg, Jessica este nu doar un personaj si o personalitate, ci un om, o romanca despre care merita sa vorbesti, indiferent de context. Am zis.

Evenimentul a avut cateva greselute (nu putem fi perfecti) cum ar fi lipsa scaunelor – s-a rezolvat rapid, disparitia PR-ilor din peisaj aproape de finalul evenimentului cand lumea vrea sa-si ia “la revedere”, sedinta de manichiura putin prea lunga pentru rabdarea si timpul invitatelor si invitatilor, s-a terminat apa plata!

Dupa mai bine de doua ore de stat pe bara, am iesit, am dat cele 40 de telefoane urgente si mi-am aprins si mai urgent o tigara pe care nici n-am simtit-o. Daca in general fumez de placere, cred ca acesta era momentul in care simteam o nevoie acuta de nicotina.

Am umplut masina de fete, am ras cu gagicile de la Edipresse pana la Victoriei cand fiecare a plecat in redactia sa, respectiv biroul. Acum reusesc in sfarsit sa scriu “azi”. Azi am o zi minunata care va continua la fel de minunat, mai ales daca nu ma vor mai strange putin enervant pantofii mei turcoaz.

Cu mare drag,

6 Comments

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, Dependenta media, Eveniment, Fashion in Bucharest, Shopping in Bucharest

6 responses to “Hala Hollywood citit spanioleste sau Manichiura Jessica

  1. E ca o statiune unde se trateaza reumatismul, doar ca in loc de pensionari, merg gomoasele cu posturi de conducere sa-si trateze celulita.
    Prefer diminetile insorite pe malul marii Mediterane! Acolo sanatate prin apa.

  2. Eh maica… Si cand stai priponit in Bucuresti… Nu e rau sa ai bani si un spa unde cineva sa faca tot ce nu poti face tu singur/a.

    Nu stiu cat e vorba de sanatate, accentul se pune pe relaxare si tre sa recunosc… ma cam uitam cu jind la patul 3/3 unde cineva iti face un masaj de… 2 ore.

    Eu prefer si Marea Neagra insa… cum le spuneam si fetelor citandu-l partial pe Badea: traim in Bucuresti si asta imi ocupa tot timpul.

  3. Anca

    Maica, eu iti fac masaj gratuit πŸ˜€ Ce iti trebuie tie SPA-uri si alte chestiuni ?

  4. Mda… m-ai tot mintit asa πŸ™‚

  5. anda

    Ce spa de 5 stele?Am fost acolo acum cateva zile…lasa mult de dori.In afar faptului ca e extrem de scump pentru parterul uni bloc nu aduce cu nimic a Spa.Am avut ocazia sa cunosc ceva spa-uri din Europa ceredeti-ma ca mi-am intarit ideea de ceea ce ar trebui sa fie un Spa.Natura….natural…spatiu deschis…principii feng-shui…armonie…echilibru…
    nu va sinchisiti sa mergeti e un salon de ceva…masaje daca vreti…dar in nici un caz spa.

  6. Pingback: Voi reveni in plina glorie « Papusa Ruseasca

Leave a Reply

