Evenimentul ECO – “fashionable”

Saptamana trecuta am fost la Cafepedia din Romana la un eveniment ECO. Ar fi interesat ca la un moment dat sa vorbesc si despre aceasta cafenea necunoscuta pana acum cateva luni, despre strategia ei de promovare, cum a fost de fapt promovata si a ajuns acum sa promoveze.

Dar sa nu ne pierdem in detalii si sa revenim la oitele noastre. De fiecare data cand aud/citesc ECO mi se zbarleste paru-n cap. Nu cred ca este altceva decat o noua inventie pentru a vinde. De fapt sigur asta e. Ce sa-ti povestesc, castravetii de la mamaia sunt ECO. Oh, mirific! Nu stiu cum am trait pana acum fara aceasta informatie. Am mers cam indoita la eveniment, cu speranta ca imi iese de o stire si mai ales ca… voi face putin networking. Facut!

Am ajuns, mi-am instalat capa de blana pe spatarul unui scaun (ca de, eveniment ECO, haine ECO – adevarul e ca mi-am dat seama de mica gafa vestimentara abia dupa ce plecasem de acasa), mi-am comandat un Pepsi Max – 8 lei, mi-am aprins o tigara (din nou ECO, din frunze uscate natural) si am inceput sa scriu.

PRii stiletto.ro m-au abordat rapid vazandu-ma singurica. Frumos. Una dintre fete este mai actrita decat cealalta si zambetul nu este fals remarcabil pentru cineva cu ochiul relativ format. Stiu ca voi fi acuzata din nou de cel putin una dintre prietenele mele ca scriu prea alambicat insa aici ma pot desfasura din plin, fara public-tinta si fara restrictii impuse sau autocenzuri.

Am facut schimb de numere de telefon dupa care finut m-au “pasat” la Cezar, initiatorul “Nu fi pungas!”. Cele 10 minute alaturi de el au fost o incantare. Mi-a explicat tot felul de lucruri care la inceput sunau cel putin chimic pentru mine, mi-a zambit si mi-a dat o carte de vizita alb-negru cu diacritice.

Cafepedia are 3 nivele utilizabile pentru public: parter, unu si doi. Evenimentul s-a tinut in ultimul. Intr-una dintre camere erau cateva fete care te invatau sa transformi o esarfa in plasa de cumparaturi si alte lucrusoare dragute la care ma uitam cu blana-n mana.

Am fost binedispusa. Toate bune si frumoase. Dupa doua zile am cerut fotografii de la eveniment pentru a le putea publica. A treia zi inca niciun raspuns. Am sunat la ambele numere de telefon ale organizatoarelor. Nu m-au sunat inapoi nici pana-n ziua de azi. Poate data viitoare…

Cu drag,

5 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment, Fashion in Bucharest, Romana

5 responses to “Evenimentul ECO – “fashionable”

  1. AMAGAWD!!!

    Mirific ®™ @ me kthxbai !

  2. Mi-e teama ca am nevoie de o traducere.

  3. AMAGAWD!!!

    “Mirific” is ® at me, ok thank you bye :))))))))

    e chill … gg no re

  4. A! Eu credeam ca e marca inregistrata http://dexonline.ro/search.php?cuv=mirific

    Rog reintoarcerea la realitate si uitarea mIRC-ului. Incetisor sunt convinsa ca totul e posibil. Incepem de la asl pls sau de la /j?

  5. ECO e ala de nu are rata cand macaie pe buza de la prapastie?
    Cine draku a descoperit asta si ce vroia sa faca atunci 😕 .

Leave a Reply

