Zapatos, amor mío

radisson-sas

Pantofii. The ultimate accessory. Vineri am fost la o lansare. Un fashion event. Un eveniment de moda, ca iarasi ne murdarim la gura de atata engleza, am ajuns sa vorbesc o limba injumatatita si trebuie uneori sa stau sa ma gandesc cum se spune anumitor lucruri in romana. Mdea…

Sa revenim asadar la oile noastre, mai precis la evenimentele din Bucuresti. Vineri dupa cum spuneam am fost la o lansare. Initial am inteles ca era vorba de pantofi. Asta se intampla cand citesti in zig-zag sau numai titluri. Note to self pentru data viitoare. Nu voi analiza colectia de haine a Mihaelei Drafta si nici pantofii DnV desi m-ar tenta, insa nu acesta este scopul scrierii.

Sa vorbim deci despre eveniment. Hotel Radisson, hotelul meu preferat. O sala mare, in total sa fi fost dupa ochiul meu inca neexperimentat vreo 4-500 de persoane. Sala… destul de rau aleasa pentru o prezentare de moda. Din spate aproape ca nu vedeai nimic si lipsea partea cea mai importanta din vizorul meu, partea pentru care venisem de fapt, pantofii. Ecranele mari nu compenseaza live-ul din fața ta. In orice caz, desi sala Radisson nu se compara cu una din salile TNB, cea unde am vazut prezentarea lui Dorin Negrau (mult diferita de altfel, atat colectia si conceptul cat si evenimentul in sine), prestanta inaltimii salii si luxul Radisson SAS au compensat cu brio.

S-a fumat, am baut Campari ceva (cu apa minerala cred, insa destul de dulce), am stat cumintica, am observat si am comentat. Una dintre “asistentele” Adrianei Bahmuteanu a ramas in țâța goala, am chicotit putin, iar Claudia, putin revoltata de altfel, a spus ca va intra mai mult in detalii legate de colectia in sine.

Evenimentul a fost aaaaaaaproape de nota 9 (note raportate la Romania si la tipul de eveniment, evident). Multa lume si deja nu se mai tinea cont de mai nimic. Din punctul meu de vedere, lipsa cuiva care sa inregistreze persoanele prezente a fost o mare pierdere. OK, nu trebuie s-o notezi pe Oana Roman sau sa-i ceri o carte de vizita, din moment ce a venit e clar ca unul dintre organizatori sau creatori are contactul, insa ceilalti neica-nimeni, adica restul de patru sute si ceva, in afara de Roxana Ciuhulescu, Cristian Brancu + nevasta si alte persoane relativ cunoscute din Romania, au venit si au plecat cum au venit: necunoscuti, neexploatati cu zambete naturale bine studiate PRistice.

Cireasa de pe tort a fost Radu Mazare. Si ca o paranteza, voi incerca sa scriu mai putin cliseizat de acum inainte. Domnul Mazare a fost inclus in spectacolul 007 si… a dat bine. Noroc ca n-a fost asezat langa Roxana Ciuhulescu (ea fiind cea care a deschis prezentarea cu un pistol) pentru ca Mazare este mult mai mic de inaltime decat as fi crezut.

Iar ma abat de la subiect. Organizatorul are o agenda impresionanta cu siguranta si a reusit sa scoata dintr-o colectie indoielnica o imagine excelenta, aparitiile ulterioare in presa si mentionarea numelui Mihaelei Drafta facand toti banii.

Pentru ca evenimentul nu mai este atat de fresh/proaspat in mintea mea, detaliile nu-mi mai invadeaza creierul de femeie asa ca ma voi opri aici.

Cu drag,

4 Comments

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, Eveniment, Fashion in Bucharest, Shopping in Bucharest

4 responses to “Zapatos, amor mío

  1. eu credeam ca bags and belts and sunglasses, the (three) ultimate accessories. da’ vaz ca ma insel:)

  2. Pentru mine, nimic nu merge mai sus de pantofi. Si totusi ei sunt cei care te tin cu picioarele pe pamant. Mai mult sau mai putin. Depinde de cat de inalt e tocul 🙂

  3. Je

    Eu mereu am crezut ca pantofii sunt ca sa nu mergi descult dar probabil ca sunt eu de moda veche nefiind cu moda.

    Pana la final nu am inteles exact daca a fost expozitie de moda sau de oameni veniti sa vada o expozitie de moda.

  4. A doua varianta mai degraba.

    A fost de fapt un eveniment de imagine pentru o creatoare si un moment prielnic de socializare si “monden”.

    Poti spune si expozitie de oameni daca vrei 🙂

Leave a Reply

