Roata mare-mare din Herastrau

Am avut un week-end minunat. Un week-end de stat in Bucuresti, de lenevit in casa, de rasfoit reviste si de jucat carti. Vineri am fost la Dany (care era deja in Londra). Acolo in afara de gasca obisnuita s-au alaturat Elena si prietenul (la multi ani, Elena!). Am jucat mima si am ras pana pe la 3 dimineata.

M-am trezit sambata cu un chef de stat degeaba incredibil. N-am stat mult pentru ca pe la 14:00 au venit Balzac (adica Barza, care tine musai sa aiba un nume intelectual) si Sandra, care n-au mai plecat pana la 4 dimineata. Am facut mancare pe saturate, i-am hranit de vreo 3 ori (i-am adoptat doar), am jucat carti pana tarziu impreuna cu Quioara, Tataee si Mamaee. Nu s-a vorbit despre munca. Ajung la concluzia ca Dany este râcăciosul.

Duminica m-am trezit tarziu si binedispusa. L-am sunat pe Renbo Veninosul care m-a refuzat politicos, invocand 12 zile de munca fara pauza. M-am gandit cateva clipe… sa insist, sa nu insist… stiam ca nu-mi va fi prea greu sa-l conving asa ca ne-am intalnit la 6. Egoismul meu feroce si pofta de a vedea un baiet fremos tare nu m-au putut lasa sa las baietul sa se odihneasca. Dupa o sesiune de strans rahati dupa 2 pisici si un catel la Dany (care s-a intors azi-noapte din Londra) i-am luat cateaua si am purces catre Victoriei unde mi-am clatit ochii. Plimbare 4 ore: tur de Herastrau, intoarcere pe Kiseleff (care nu stiu niciodata cu cati “s” sau “f” se scrie). Ne-am dat in Roata Mare. Am profitat de scartaitul pregnant al fiarelor vechi, moment in care Renbo s-a stresat nitel, cateva secunde bune de analiza, sau, cum spune tot Elaine, supra’analiza. Am ramas putin surprinsa dupa plimbarica noastra, insa, cum incerc sa nu devin prea personala in acest jurnal de Bucuresti, voi tine detaliile pentru alte scrieri.

Cu asta cred ca am reusit sa raspund si la intrebarea lui “Je” de aici.
Am ajuns acasa tarziu si nu am putut adormi pana dupa 3 noaptea. Ganduri, scenarii sfioase si… inca ceva.

Cu drag,

18 Comments

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, La plimbare, Romania de azi

18 responses to “Roata mare-mare din Herastrau

  1. Dany se pare ca este de vina, tocmai el care niciodata nu vb despre munca 🙂 Saracul baiat, se pare ca e capul rautatilor. In alta ordine de idei, Kisellef se scria asa, si unde era Baugo cand tu te dadeai in roata cu Stalone?

  2. 🙂 Baugo frantuzoaica plina de mâțe in blana era jos, prin amabilitatea doamnei de la bilete (5 ron/tura/pers., supravegherea catelului gratis).

  3. Rectific, Kiseleff, mi se incetosase putin vederea cand am vazut 800 de euro ducandu-se pe apa sambetei, din cauza rotii de Herastrau in care papusareasa a tinut musai sa se dea.

  4. AMAGAWD!!!

    Bai nene, sunt inconjurat de hateri !! I TELL U ! Deci papusareaso imi fac blog. I swear ! Papushelul romanesc care este. Neai hranit de 3 ori ? Gresit! B@12@C a mancat de 2 ori. O data un pui care inca misca in farfurie… si ziceai de chinezii aia… si inca o data rosii cu branza, romaneste. Acu eu imi cer scuze ca nu imi instalez Ro Language, dar nu ai idee ce inseamna sa schimbi limbile din taste din greseala. Asa ca voi scrie englezeste.

  5. AMAGAWD!!!

    Ah si am uitat ceva. Ai uitat sa specifici 2 lucruri: 1) ai fost avion cu motor la mima vineri seara si 2) “dupa o sesiune de strans DOAR rahati”, nimic altceva. Shefutza lasati si subsemnatul sa scrie mai incult asa de fel la dvstra pe glob? aaaaa blog ?

  6. Cum era cu constanta aia?

  7. Pupusico las-o asa ca la Serai am fost varza!

  8. MINCA

    Vreau sa mi iau adio de la acest blog… Jos cenzura..
    Nu vreau sa iau parte la aranjamente si comment-uri comandate si aranjate.. CIAO! Dezamagire
    P.S : II IAU SI PE FRATII MEI CU MINE : BALZAC, EMINESCU SI KARL MAY

  9. Je

    Uite ceva despre care merita sa scrii, f…..ea timpului intr-un mod placut. Placerea de a face lucruri fara scop doar pentru ca simti sa le faci.
    Imi place despre tine 🙂 si imi cer scuze ca te-am judecat gresit cand am avut impresia ca esti blocata in munca.
    E de apreciat ca pui pasiune si in cariera si ca ai si o viata particulara intensa.

  10. @Fustita: abia azi am aflat ca “serai” nu e nume propriu. Slabut vocabular am descoperit…

    @Minca: You’ll be back 🙂

    @Je: Voiai sa spui “futerea”? 🙂 Atunci te rog, nu te cenzura!

  11. AMAGAWD!!!

    Deci… exista anumite diferente facute intre noi si “restul” Se numeste discriminare Papushaaa!!! I can live off that you know?! Sometimes I feel like I’m outta space… to find another race.

    /off

  12. In urma unor discutii casual cu interlocutorul de mai sus ( MINCA ) , am tras urmatoarele conclzii:
    ca simplu vizitator al blogului si al grupului social care ii face cel mai mare trafic, “papushika” este strict influentata si dependenta de acest grup, fara de care nu ar mai avea ce scrie. Drept exemplu am inteles ca in urma cu o seara se protesta intens impotriva commenturilor postate aleatoriu. Intrebarea mea este urmatoarea: Este sau nu acest blog unul impartial si necenzurat….. ?
    Optez pentru free speaking ……
    ” Jos CENZURA “

  13. Nu este impartial, este al meu 🙂
    Drept urmare… sau drept exemplu:

    http://doruldezid.wordpress.com/2009/02/04/cuvant-inapoi/

  14. AMAGAWD!!!

    Pt ca eu sunt mai pacifist zic lets make love not war. Revenind, sa incheiem cu drama, cine face traficu, cum ce in ce mod si de ce se intampla ce se intampla SI SA o dam paia cu bem ceva ?

  15. AMAGAWD!!!

    Atentie, specific cu majuscule, underlined, italic si bold ca, this is not a joke.

  16. But you know that I’m a Drama Queen 🙂
    Bem! Vineri!

Leave a Reply

