Gadgetul visurilor mele

De cateva saptamani ma confrunt cu o problema: am inceput sa fiu dezorganizata pentru ca am prea multe lucruri de facut. Am ajuns sa-mi notez si cele mai mici lucruri pentru a nu uita sa le fac. Dupa ce am folosit carnetelul in toate chipurile posibile, de la inceput, de la jumatate, pe sectiuni, cu susul in jos varianta Elena Ceausescu, pe coperte (coperti, ambele variante acceptate), am ajuns la concluzia ca totul e o varza. Atat in carnetel cat si la mine in cap.

Am nevoie de un gadget. Cum sunt anti-tehnologie pentru ca nu m-a ajutat Dumnezeu si inspre partea asta, am nevoie de un gadget usor de folosit, pe care sa-l pot indesa intr-o genta, la care cel mai important lucru este agenda. Nu ma coafeaza acel Nokia cu butoanele dispuse sub forma de tastatura, sunt prea mici si nu nimeresc. Ceva cu creionas ar fi excelent, si cu butonase de tastatura. V-am lamurit? Mda, nici eu nu stiu, deci cer ajutorul.

Cum e iPhone, cum e cealalta chestie care seamana cu un iPhone dar nu e telefon (tot de la Apple, sunt informata bine)? Nu vreau laptop, vreau ceva mult mai mic si mai portabil.

Asadar dragii mei (si dragele mele daca este cazul), astept un sfat, un mic ajutor.

15 Comments

Filed under Bucuresti, Hartie Igienica, Romania de azi

15 responses to “Gadgetul visurilor mele

  1. Nokia 5800 (touch screen, wireless) sau lecitina de 2x pe zi 🙂

  2. Nokia 5800
    1.163,51 RON – 2.150 RON

    Maica, de la 11 milioane la 21 e cale lunga. Nu e cam mic? Intreb si eu. Multumesc de sugestie.

    Si lasa-ma cu lecitina, ingrasa 🙂

  3. Ai putea incerca un abac. Nu are baterii, nu se strica, iar in loc de lecitina poti folosi niste pudra de talc sa nu alunege degetele aiurea. Chestia nasoala e ca nu ai voie sa fii matol cand il folosesti.

  4. Anda

    Salut, eu as sugera I-Pod Touch de 8 GB (cam 1000 roni pe emag) deoarece poti sa iti pui aplicatii de tip note-pad/agenda, iar modul tastatura este usor de folosit (“butonasele” sunt destul de mare astfel incat sa nu apesi doua in acelasi timp). Saaau, ai putea sa iti iei un PDA, daca vrei si telefon incorporat.

  5. MINCA

    @ Maru’ :

    Daca ai incercat sa pari glumetz.. crede ma ca nu eshti.
    Daca ai incercat sa pari cool… eshti varza.
    Asa ca potzi sa te duci linistit acasa sa contemplezi..

  6. MINCA

    :))))))))))))

  7. @Minka: Alooooooo, tataie, lasa ca e bun abacu, stie Maru ca sunt anti-talent si probabil cacu un abac m-as imprieteni mai repede 🙂

    @Anda: I-Pod Touch suna bine, mai ales daca ii pot pune aplicatiile de care am nevoie. Nu vreau neaparat sa fie si telefon, iar 10 mil e ok. O sa ma uit, merci.

    Si iete ca exista si fete care nu sunt anti-talent ca mine!

  8. MINCA

    Ma jur ca Maru’ nu a mancat nimic de 3 zile.. :)))

  9. Anda

    Eu sunt anti-talent, nu-i bai, numai ca sunt si inconjurata de gadget-freaks si photography-maniacs. Asta inseamna ca nu exista iesire in oras fara sa fiu bombardata cu tot felul de informatii pe care, vrand-nevrand, am ajuns sa le retin…
    Cat despre I-Pod, este jucaria mea preferata si o fur de la prieteni de cate ori am ocazia (deci inca am rezistat tentatiei de a-mi cumpara si eu unul, dar nu stiu cat o sa mai fiu “erou”)

  10. MINCA

    @anda:

    Facem un studiu si vrem sa stim cum ai aflat de acest blog..daca se poate
    iti multumim! yahoo-id ul nu este necesar:))

  11. Anda

    Minca – am vazut adresa blogului in semnatura unei persoane din lista mea de ym acum vreo 2 luni si de atunci intru din cand in cand pe aici. Si scuza-ma, ar trebui sa observ vreo nota de ironie in “yahoo id-ul nu este necesar :))”? 🙂

  12. Of Doamne, Minca se pare ca este my marketing director fara plata.

    Anda, si eu “fur” gadgeturile prietenilor mei de cate ori am ocazia insa imi cam prind urechile uneori.

    Saptamana viitoare cred ca voi da o raita prin magazine si voi face o cercetare de piata (asta cu acordul directorului de marketing. evident 🙂 )

    Pana atunci mai astept idei.

  13. Revin cu o sugestie interesanta de altfel : minca – marketing director, anda – personal assistant, maru – baiatu’ ala de face vant cu o frunza uriasa.Cred ca ar rezolva problema cu gadgetul aranjamentul asta 😛 (acest comentariu este un pamflet si trebuie tratat ca atare) :)))

  14. imi sustin ideea de saptamana trecuta in care iti spuneam ca nu cred ca un gatget este solutia, pt ca, din experienta, iti spun ca tot la agenda/caiet/carnetel etc vei reveni. vei constata ca atunci cand vb la telefon si trebuie sa notezi repede vei apela la pix si foaie si nu la un gatget. tot din experienta iti spun ca te vei plictisi sau vei deveni si mai aglomerata ca sa treci si in gatget informatia notata deja pe una bucata copac prelucrat. eu ma foloseam de outlook foarte tare si ma sincronizam cu telefonul, m-a ajutat destul de mult. dar stiu ca tu iti doresti un gatget asa ca… sugerez ceva cu butoane/taste usor de folosit. N800 cum aveam eu e foarte ok pt ce vrei tu, mai ales ca te poti da pe net si la pret e ok.

  15. hmm… bine argumentat, dar tot nu ma las pana nu incerc. stii cum e, pana nu vezi nu crezi.

    mi-a mai recomandat si bebe ceva la telefon, dar, cum ii spuneam si lui, daca nu vad scris nu tin minte nimic. asadar… am uitat de ce-mi spunea…

Leave a Reply

