Concert caritabil Hospice in Coyote

Am primit marti un telefon de la Natalie, o romanca ce nu stie romaneste dar care o arde pe o engleza pur londoneza, pe care mi-e destul de greu s-o inteleg uneori. Natalie are parinti romani insa ea s-a nascut si a crescut in Anglia. Apreciez faptul ca incearca insa, desi am trait un an printre straini inca ma minunez vazand astfel de persoane… care nu-si vorbesc limba natala. Sau pana la urma care este limba natala?

Am primit telefonul si invitatia tarziu, asa ca la randul meu am trimis mail-urile tarziu. Am reusit totusi sa adun o mana de oameni care au platit cate 15 lei ce vor merge la niste persoane fara speranta. La propriu.

Nu-mi vine sa cred nici acum ca in Coyote nu se mai fumeaza. Exista o camera pentru fumatori, mica si unde ma usturau ochii incat plangeam si fumam, plangeam si fumam. M-am simtit discriminata. Probabil ca ma voi mai simti si de acum inainte. Tot nu ma las.

Au cantat cei de la Jukebox, am dansat, am baut bere, am fumat pe apucate, m-am simtit excelent. Cred ca este pentru prima oara cand am reusit sa strang un numar atat de mare de prieteni de pe-o zi pe alta. Am ajuns la acea varsta cand toti suntem “ocupati”. Prea ocupati sa mai tinem cont unii de nevoile altora, sa mai vorbim cu orele la telefon, sa mai iesim la plimbari lungi prin parc, sa mai plangem, sa ne mai plangem de prostioare, sa ne mai pese…

E trist si mi se pare ca vietile noastre sunt din ce in ce mai triste, mai incarcate, ca ne indepartam din ce in ce mai mult din cauza banilor dupa care tanjim, care nu sunt niciodata suficienti, ca ne uitam in goana noastra dupa cariera si glorie, dupa urcare pe scara societatii. Probabil ca vom ajunge la un moment dat sa ne fie rusine sa mai vorbim urat de fata cu cei cu care am copilarit si am mancat din aceeasi farfurie la propriu, probabil ca atunci cand vom mai cere un favor unui prieten vechi il vom cere cu inima indoita si ne vom astepta ca serviciul sa trebuiasca inapoiat, ne vom simti datori fata de cei cu care azi iesim la boschetareala si radem.

Ieri a fost misto. Ieri am dansat pentru prima oara un blues cu Barza desi il cunosc de atatia ani si am fost impreuna la atatea petreceri, baute si in atatea cluburi, ieri am mai cunoscut-o putin pe Sandra desi imi este una dintre cele mai bune prietene, ieri am ras cu lacrimi si am baut bere dar… cu gandul ca azi trebuia sa ma trezesc devreme, sa cladesc cariera la care atata tanjesc, sa castig banii de care am atata nevoie sau pe care mi-i doresc atat de tare. Banii mei.

Azi este o noua zi, o zi de vineri cand lumea se uita in agenda sa vada daca putem sa ne intalnim diseara la Cinemateca, zi in care vreau sa am o jumatate de ora pentru problemele Sandrei, jumatate de ora care mi se pare acum atat de pretioasa si care trebuie trecuta in agenda… Agenda pentru prieteni?

Aseara am dansat pentru niste oameni fara speranta, care stiu ca azi poate fi ultima zi, noi cei care trebuie sa ne facem loc in agenda pentru prieteni si pentru maine, si pentru saptamana viitoare, noi care putem sa ne face planuri si noi care putem avea o agenda.

4 Comments

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, Eveniment, Romania de azi

4 responses to “Concert caritabil Hospice in Coyote

  1. Stiu ca am avut o prestanta dezamagitoare in seara de dupa concert, dar in conditiile in care legea spune ca faptele savarsite in stare de ebrietate sunt circumstante atenuante, sper sa-mi intelegi comportamentul si sa-mi accepti scuzele.

    Imi place blogul si chiar o sa incerc sa-l recomand si la alti.

    Sin otro particular, reciba un cordial saludo.

  2. tlv46

    Parca au trecut ani…de acum 3 luni. Oricum, buna intuitie ptr viitor, avand in vedere ca nu cred ca inca suntem la varsta “ocupatilor” adevarati, ci mai degraba “ne dam ocupati” ca sa avem o scuza la cum suntem noi de fapt.
    Scuza-mi pesimism(o)-realismul, si faptul ca din nou eu sunt ala care aduce vorba de munca 😉 🙂

Leave a Reply

