Colanti luciosi

colanti-luciosi

“colanti luciosi” sunt cuvinte-cheie prin care multa lume ajunge la mine in jurnalul de Bucuresti. Chiar voiam de ceva vreme sa scriu despre acest obiect vestimentar care mi-a dat niste batai de cap. Prima oara am realizat ca exista atunci cand i-am vazut anul trecut (sau acum doi ani avand in vedere ca suntem in 2009?) in Madrid. Initial mi s-au parut cam slutty si nu mi-au placut.

Odata cu trecerea timpului, asa cum se intampla cu multe lucruri care initial nu-mi plac, am inceput sa-mi doresc colantii luciosi negri, pe care visam deja cum sa-i combin si unde sa-i port. Incepusem sa ma injur oarecum pentru ca nu mi-i cumparasem atunci cand avusesem ocazia, din Madrid, in mod cert mai ieftin decat in Bucuresti.

Am demarat cautarile si am gasit. Pe manechini. La diverse magazine in Mall Baneasa, singurul mall in care mai am rabdare sa intru si sa ma plimb pentru ca nu este atat de aglomerat si pentru ca imi da impresia (reala) de spatiu. Preturile erau intre 40-80 lei, numai ca niciunul dintre magazine nu mai avea pretiosii colanti luciosi in stoc si nici nu se stia data si daca vor mai aduce.

Initial am fost dezagagita, acum sunt fericita ca nu am gasit deoarece… intr-o buna zi…
Am ajuns printr-o intamplare nefericita (silita si nu de bunavoie) in Mall Vitan. Sa va mai spun de ce detest Mall Vitan? Va spun: supraaglomerat, multi, mult prea multi vikingi (ca sa-l citez pe Mircea Badea si sa evit astfel sa fiu rautacioasa ori rasista), partea noua care nu are nicio legatura cu cea veche, magazinele organizate cam alandala dupa simtul meu arhitectonic-estetic indoielnic, usile rotative pe care nu le poti evita de cele mai multe ori si de care mi-e cam frica, tot datorita vikingilor glumeti si nu in ultimul rand parcarea mereu plina pe care trebuie sa o platesti.

Ei bine in Mall Vitan, simbol al prostului gust (ma refer aici la majoritatea oamenilor care il frecventeaza) am vazut nu una, nu doua, nu trei, ci zeci de tarancute (peiorativ, nu ca mamaia de la tara) ce purtau acei colanti luciosi pe care nu-i gasisem. Nu pot decat sa concluzionez ca domnisoarele au golit rafturile.

Nu stiu cat va mai dura moda, cum vor evolua preturile si combinatiile vestimentare, stiu insa ca am renuntat la ideea de cumpara colanti luciosi.

Asadar dragele mele, acum veti gasi cateva cuvinte despre cuvintele-cheie cu ajutorul carora ajungeti aici. Si sa va mai recomand ceva? Mai bine uitati de ei.

Cu drag,

22 Comments

Filed under Bucuresti, Fashion in Bucharest, Shopping in Bucharest

22 responses to “Colanti luciosi

  1. eu mi-am luat de curand de la un nene care ne aduce dresuri si ciorapi draguti la birou. sunt foarte incantata de ei. nu-mi spune ca tre sa-i dau deoparte. aa si i-am cu 5 lei mai ieftin decat spuneai ca-s in mall 😛

  2. 🙂 Nu-i da deoparte, dar poarta-i cu cap… sau mai bine zis cu craci 🙂
    Si nu in Mall Vitan!

  3. drstoica

    Mi-as lua si eu o pereche de ciorapi luciosi. Cine vrea sa mi-i poarte? 🙂 Prin casa.

  4. alessandra

    as vrea si eu si nu gasesc pe nicaieri.sunt din sibiu.ma poate ajuta cineva?

  5. Mie mi s-a intamplat o singura data, de doua ori, care de fapt au fost trei, sa urasc un trend din prima, dar sa revin asupra lui. De exemplu, ma tin in continuare tare in ceea ce priveste culoarea galbena. O urasc in continuare, oricat de in voga ar fi! Asa sunt si colantii! Sunt kitsch, nu-mi plac deloc, nu le vad rostul, decat daca te afli din intamplare pe catwalk si ai sub 40 de kile la 1m80. Pledez oricand pentru o voaleta, un jabou, o manusa de dantela sau o pereche de Mary Janes. (si o tigareta tinuta in mana stanga;)

  6. Ah… tigareta…
    Inca ma gandesc cum s-o fur de la mama unui bun prieten la un moment dat!

    Si, evidemment, mana stanga, stie Claudita, stie!

  7. Roxana

    as dori sa imi cumpar si eu colanti luciosi..are cineva idee de unde ii pot cumpara?…am vazut la foarte multe fete si mi se par chiar sexy:->..oups:D:P

  8. Roxana… directorul meu de marketing a demisionat, asadar iti spun ca fac un sondaj si te intreb eu: cati ani ai?

  9. Pingback: Voi reveni in plina glorie « Papusa Ruseasca

  10. pot sa va spun ca daca intradevar doriti gasiti in Dragasani judelul Valcea. adika este un magazin numai de asemenea haine. si preturile sunt foarte scazute la 350 pt colanti nu atat de luciosi si 550 pentru colanti luciosi luciosi. si am o intrebare pentru domnisoara care a postat acest articol despre colantii luciosi. spui ca sa nu ii purtam pentru ca au prea multe ?:P eu am si imi vin foarte bine si nu pot sa spun decat ca si vedetele cele mai cunoscute poarta asemenea colanti. aa… sau mai exista o varianta…. exista pe un site daca imi aduc aminte:-?… cool-wear.com care au asa ceva dar pret mai ridicat:). o zii placuta

  11. Claudiu

    daca vad tigani si tarani la costum in mall oare sa nu mai port costumul in viata mea?

    Judecata ta, papusica ,cam lasa de dorit. Cati 19 ani ani? 🙂

    O femeie arata bine in colanti luciosi sau nu , mai ales daca e nu e prea vulgara in afisarea lor dar nici cu tone de haine deasupra.

  12. Claudiu, am spus eu sa nu mai porti daca vezi in mall asa ceva? Si eu merg in malluri (de cele mai multe ori cam obligat-fortat), si da, exista si persoane super misto imbracate din cand in cand.

    Eu am inteles ca tu esti baiat de mall, nu trebuie sa te simti atacat totusi.

    Si in plus, cum ai ajuns sa citesti postul asta? Cautai colanti luciosi pentru prietena ta? Nu ca ar fi un lucru rau, dar curiozitatea ma impinge. Un baiat citing despre colanti luciosi…

    19 ani? Multumesc, o iau ca pe un compliment 🙂

  13. Vlad

    Sfat : femei! Nu cred ca trebuie sa va intereseze cine ai poarta si unde , deci ?Pur si simplu urtatii ,va sta foarte bine credetima.Sunteti foarte senzuale si feminine . Si de aceia i-am cumparat nevesti-mi o caruta de colanti de la American apparel sunt foarte mistho, ai sta foarte foarte bine . Iubesc femeile in colanti .
    Ps. Daca vreti colanti mistho intrati pe : http://www.americanapparel.com ,cu sectiunea leggings gasiti de toate felurile.

  14. Vlad

    Si probabil , daca ti-ai pus iar intrebarea ? Da-mi voie sa-ti raspund si eu referitor la curiozitatea ta !Probabil ca pentru Romania ca cineva de sex masculin a avut curizitatea sa citeasca si sa si comenteze la acest topic este ceva foarte curios si nepotrivit ca si acel baiat de 19 ani care se pare ca este un baiat de mall ”ceea ce e rau” pentru Romania .Dar sa revenim si probabil intrebarea ta mi se adreseaza ”normal”si mie. Si pentru ca ma distrez ,raspund.
    Eu am putin peste 30 ani sunt stabilit de mai mult de 10 ani in afara romaniei si una din hobiurile mele este sa ma ocup si de imaginea sotiei mele si imi place foarte mult sa vad parerea oamenilor in general despre orice inclusiv moda .De aceea , scuzati-ma ca am intrat si eu putin in ”intimitatea voastra a femeilor” despre discutia: colanti luciosi .
    Va multumesc

  15. androgyn.beauty

    Imi place articolul tau, nici nu stiu ce sa spun cum sa incep, cred ca e prima oara cand comentez pe un blog (o mai fac pe un forum – petocuri.ro -, dar acolo e cu totul altceva), deci te rog sa fii indulgenta cu mine…hihi, nici nu stiu de ce o fac, poate pentru ca si la mine in dressing exista vreo 2-3 perechi de colanti luciosi achizitionati “de-afara” si la purtarea carora am renuntat in momentul in care am vazut cine si mai ales cum ii poarta aici, in “interior”. Oare gresim cumva ca ne intereseaza atat de mult parerea celorlalti ? Sau faptul ca un lucru/obicei devine kitch-os datorita unor specimene anti-stil si anti-orice care-l compromit forever ?! Oare un diamant scapat in latrina e mai putin valoros ?! Si unde incepe non-conformismul, unde e granita sa cu nesimtirea, prostul gust ?! Asta e o intrebare careia de mic am incercat sa-i gasesc raspunsul, dar mereu cand credeam ca am reusit, ceva, cumva mi-a rasturnat intreaga constructie de idei si presupuneri.

  16. Cu tot respectul, nu poti compara un diamant cu o pereche de colanti luciosi, asa cum nu poti compara un sacou Chanel cu o bluza de trening.

    Am inteles unde bati. Nu cred ca exista prea multe lucruri kitsch, dar exista foarte multe persoane care pot transforma un lucru misto in kitsch cu cea mai mare usurinta.

    Mi-e teama ca ma intind…

  17. androgyn.beauty

    Pai daca tot e vorba de colanti, poti sa te intinzi 😛

    Nu, eu vroiam sa spun altceva: acesti colanti merg purtati intr-o maniera diferita, in asa fel incat sa nu arate rau. Sa nu fie kitsch, pentru ca, dupa parerea mea, modul in care pitzipoanca de mall a ales sa-i poarte i-a facut sa fie detestabili, prin asocierea cu alte articole vestimentare nepotrivite dpdv estetic. Sa nu crezi ca sunt vreun insensibil, si mie-mi agreseaza retina anumite asocieri de haine, foarte “la moda” in mall, dar multe dintre aceste elemente componente, luate separat si asezate intr-o alta compozitie, ar putea arata traznet. In fond, sunt achizitionate de pe la Mango, Zara, Pimkie, Terranova, Kiabi (chiar asa, ce parere ai de noul magazin ? Mi-am cumparat deja o bluza de-acolo si imi plac preturile ca-s rezonabile!) si asa mai departe.

  18. “acesti colanti merg purtati intr-o maniera diferita, in asa fel incat sa nu arate rau”
    Total de acord! Dar, pentru a-i purta, mai sunt de parere ca trebuie sa arati si intr-un fel, dupa cum spuneam si mai sus 😉

    N-are importanta de unde achizitionezi ceva atata timp cat stii sa pui in valoare intreaga tinuta , dupa cum stii deja – un tricou de 200 de mii alaturi de niste pantofi “to die for” arata incredibil – atata timp cate este combinat nu neaparat cu gust (care este discutabil), ci cu stil – foarte important!

    Si ca sa-ti raspund la paranteza, nu, inca nu am mers la noul magazin, si nici nu cred ca o voi face prea curand. Dar iarasi ma lungesc… ca si colantii 🙂

  19. alexandra

    eu mi-am luat cu 20 de lei:)(stau in galati)…sunt foarte foarte draguti.nu sunt ca cei ce imita latexul,ci ca aceia din prima poza,si au in partea de jos pe o parte cateva tinte ‘punk-rock’.la noi se gasesc pe toate drumurile,si nu sunt deloc scumpi..

  20. Colantii luciosi purtati cu atitudine si bun gust sunt foarte frumosi si sexy.Pana la urma suntem fete/femei si trebuie sa aratam bine la orice varsta.
    Ca sa poti purta colanti luciosi consider ca trebuie sa fii cat de cat inalta si slaba..
    Fiecare cu parerea sa..
    Va pup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Va astept aici sa accesati site-ul: http://retromadame.blogspot.com Am o pereche de colanti luciosi pt doritoare !!!

Leave a Reply

