The Ark sau din ciclul “evenimente misto”

mgb1

Citisem despre evenimentul de la The Ark care a avut loc week-end-ul ce tocmai a trecut insa nu voiam sa merg pentru ca 1. 15 lei intrarea, 2. Rahova, zona necunoscuta pentru mine. M-am razgandit imediat ce am primit doua invitatii.

Am decis sa o iau cu mine pe una dintre prietenele mele mai oropsite (sufleteste, dragii mei) si sa mergem catre adresa: Calea Rahovei 196A. Dupa O ORA SI JUMATATE, dupa nervi, discutii cu taximetristi si alte persoane gasite prin zona am ajuns in fata unei cladiri luminate, vizavi de care se regaseau piata cu flori, multi copii negriciosi si murdari si masini parcate alandala.

Ma simteam ca in filmele in care dupa indelungi cautari apare luminita si se aude pe fundal muzica de aleluia: aaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Am intrat, am aratat invitatia, am intrat si mai bine si am inceput organizat sa ma uit la fiecare stand. Designeri tineri romani, lucruri misto si unice, dar si cam piperate.

Desi ar trebui sa cam tin de bani, n-am putut rezista sandalelor Coca Zaboloteanu, pe care le stiu si mi le doresc din vara. Am primit bonus si doua fundite de la o alta pereche de sandale decat cea pe care am cumparat-o, fundite la care ma cam uitam cu jind. Cred ca s-a prins Coca si a fost atat de draguta incat sa mi le ofere cadou. Multumesc.

coca

Accesorii dragute, genti personalizate, rochite infoiate si mult tul, pantofi colorati si accesorizati – mi-as fi cumparat enorm de multe lucruri de la targ. Am luat ce era mai important: sandale pentru la vara… azi ninge…

Pe langa haine si accesorii am gasit si dulciuri din pasta de fistic si alte coloratii de care nu mi-era pofra. Quioara si-a luat o bucatica de nuga.

Curioasa din fire (clisee, clisee), am coborat sa vad daca mai e ceva. Surpriza! jos expozitie foto. Si nu orice expozitie foto, ci una extrem de interesanta. Din pacate nu stiu cine este artistul. Tot din pacate nu am facut poze. Pe langa nudurile de femei artistic fotografiate mai erau si cele combinate cu capete de papusi. Excelenta expozitia, as fi cumparat fara ezitare (daca, din nou, as fi avut bani si daca ar fi fost de vanzare).

Desi nu sunt adepta stilului minimalist, baile alb complet fara manere mi-au placut la nebunie.
Am mai fost la un eveniment organizat de MGB acum cateva luni, la Muzeul Taranului Roman. Si acela mi-a placut insa acesta a fost diferit si net superior din punct de vedere al calitatii – atat a produselor cat si a aranjarii si desfasurarii.

Am plecat fericita cu sandalutele in geanta si cu gandul la ce am lasat in urma… Data viitoare…

Cu drag,

6 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment, Fashion in Bucharest, La plimbare, Obiecte facute manual, Shopping in Bucharest, Targ

6 responses to “The Ark sau din ciclul “evenimente misto”

  1. doruldezid

    ce sandale dlaguuutze. vreau si io! :((

  2. Numarul de la pantof si data viitoare cand o prind pe Coca Zaboloteanu pe la vreun targ cu aceleasi sandale (sunt de anul trecut) luam si facem pachet, cu fundita cu tot.

  3. doruldezid

    esti minunata, dar era doar un compliment. multumesc eniuei;)

  4. Anca

    Expozitia foto era semnata Crisbasan šŸ˜‰

  5. Multumesc, Anca! E de retinut. Neaparat!

Leave a Reply

