Leapsa

christian-louboutin-shoes-declic1

Iata si prima leapsa cu care m-a lovit Anca:

Sunt – eu

As vrea – sa-mi gasesc o slujba stabila in domeniul care imi place.

Pastrez – toate copiutele din liceu si facultate, toate biletelele ce mi-au fost adresate… sau nu, toate scrisorile si invitatiile.

Mi-as fi dorit – sa nu fi facut anumite greseli care mi-au schimbat viata.

Nu imi place – ca lumea sa intarzie, sa ma trezesc pe intuneric, sa ma spal cu apa rece, sa inot in apa tulbure, cand ma ingras (oau), cand raman fara tigari, oamenii rai (aaaaaa, ce dlahgutz), nu imi plac foarte multe lucruri. Extrem de multe.

Ma tem de – mi-e teama sa spun de ce ma tem.

Aud – o conversatie despre mizerie.

Imi pare rau – ca n-am apucat sa-i spun cuiva anume ca o iubesc inainte sa moara.

Imi plac – catelul meu, casa mea, revistele glossy, Bucurestiul (pot sa-l trec si la lucrurile care nu-mi plac), bodegile, evenimentele bine organizate, muzica lautareasca si de petrecere veche, laptop-ul meu, cum mi-am decorat camera, PAPUSILE RUSESTI, Samsung P-310, produsele profesionale de machiaj si coafat, Kent 8, ceaiul, paiele in cafea, cafeaua fara zahar, PANTOFII Christian Louboutin (si pantofii in general), ah si multe altele.

Nu sunt – prefacuta si din acest motiv nici prea diplomata.

Dansez – pe orice melodie imi place.

Cant – foaaaaaaaaaarte urat.

Niciodata – hmm… greu… Cred ca niciodata nimic…

Rar – merg la sala si prea rar la mare.

Plang – foarte rar.

Nu imi place de mine pentru ca – am renuntat…

Sunt confuza – Destul de rar.

Am nevoie de – Bani, evident.

Ar trebui – sa ma apuc de trimis mail-uri, sa scriu mai mult, sa stau mai mult timp cu tata, sa ma vad mai des cu mama, sa scot mai des catelul in parc, sa fiu mai buna, sa fiu mai putin nervoasa, sa las masina acasa, sa-mi pun ideea in practica, sa ma tund, sa merg mai des la salon, sa-mi fac manichiura, sa citesc mai mult, sa-mi cumpar DOOM-ul, sa nu mai mananc seara, sa ies la alergat, sa le scriu celor cu care am lucrat la Sony, sa fiu mai documentata (deci, din nou, sa citesc mai mult), multe ar trebui sa fac.

Leapsa merge mai departe catre Chioara si catre sora-sa.

5 Comments

Filed under Bucuresti

5 responses to “Leapsa

  1. doruldezid

    nice leapsa. right answers. 😉

  2. Thank you, my darling! (British accent as usual)

  3. nu canti chiar atat de urat… cred…:D

  4. Cred ca astazi e una din zilele cand toata lumea e draguta cu mine 🙂

    Mai rare dar bune pentru ego.

Leave a Reply

