Buzunarul cu paine

Vineri am fost la teatru. Este pentru a doua oara cand merg la Metropolis. Am constatat placut surprinsa ca holul teatrului placat cu mozaic duce putin spre Gaudi. Frumos.

Piesa “Buzunarul cu paine” i-a avut ca protagonisti pe Oana Pellea si Mihai Gruia. In general nu-mi plac piesele cu prea putine personaje, care au la baza un dialog mai simplu sau mai complicat. Ma plictisesc si ma fac sa ma foiesc pe scaun in asteptarea aplauzelor. De data asta a fost diferit.

Scenariul este de fapt o pilda. Nu va povestesc, insa va recomand piesa cu incredere. La sfarsit actorii au impartit paine proaspata in sala. Sincera sa fiu, as mai fi aplaudat chiar si dupa stingerea zgomotului de palme.

In general costumele de la teatru imi lasa impresia de prafuit, de vechi. De data aceasta retina mi-a fost incantata de niste costume curate, singurul lucru pe care nu l-am inteles a fost legat de conversii Oanei Pellea care interpreteza rolul unui barbat.

Actrita a plans atunci cand a trebuit, insa dupa prima lacrima am avut impresia pe tot parcursul piesei ca plange sau ca sta sa izbucneasca din moment in moment. Nasul rosu si reflectoarele puternice probabil…

Am plecat de la teatru cam zgribulita si cu un colt de paine proaspata in geanta.

8 Comments

Filed under Bucuresti, Teatru

8 responses to “Buzunarul cu paine

  1. dan

    Oana Pellea e o mare actrita.Daca ti a daruit lacrimile ei ar trebui sa te bucuri si atit.Cum ai facut cu piinea.E acelasi lucru! conversii…iti spune textul….are platfus:)!Ma bucur ca ti a placut un spectacol care l am vazut de 3 ori si care m a emotionat de fiecare data.Asa si trebuie sa plecam de la un spectacol adevarat.Zgribuliti!Foarte frumos spus!

  2. Ah! M-ai luminat cu conversii! Multumesc.

    Mi-au daruit ambii actori cate ceva special si m-am bucurat si ma bucur.

    Si ma mai bucur ca lumea merge la teatru. Am uitat sa precizez – sala a fost extra-plina, la modul ca au mai fost aduse scaune pentru ca toti spectatorii sa incapa.

  3. dan

    Lumea merge la teatru, Slava domnului! Merge dupa actorii de calitate!La toate spectacolele unde joaca Oana Pellea e PLIN! Si merita! Nu ma credeti…incercati:)! Vizionare placuta la teatru de calitate!

  4. mine

    Am vazut si eu piesa. Slab, degeaba, timp pierdut! Oana Pellea a fost penibila. Mihai Gruia Sandu nu a avut partener intr-o piesa regizata indoielnic. Sunt sigur ca textul ofera mai mult.

  5. Penibila? Cred ca folosesti cuvinte cam dure totusi… De ce ai gasit-o pe Oana Pellea penibila?

    Ma mir ca cineva poate considera o pilda timp pierdut, dar…

  6. loredanapaunescu

    Eu ma duc maine sa vad piesa, la ICR (Londra).
    O sa va povestesc cum a fost…

  7. loredanapaunescu

    Da, a fost frumos.Oana a jucat nemaipomenit.La fel si Mihai, insa Oana a avut un alt ,,nivel de interpretare”.

Leave a Reply

