OOOooooo… DUREX

durex

Abia asteptam sa ajung la un calculator si sa va povestesc despre evenimentul la care am fost astazi. Ieri, cand am primit invitatia ma gandeam ca o sa fie putin plictisitor. Din nou note to self: nu mai avea preconceptii despre niciun eveniment, indiferent pe ce tema se anunta a fi.

Am ajuns la Brown Sugar pe Primaverii (vis-a-vis de City Grill), pe care l-am reperat destul de greu pe harta ieri. Rusinica pentru site, barul e dragut, merita si el o pagina web. A! La Brown Sugar nu aveau zahar brun. Rusinica x 2.

Am fost intampinata de o echipa extrem de draguta si zambitoare. Au vorbit doamna Aurora Liiceanu si Anca Musat din partea Durex – Marketing Manager. Anca este o tipa creata, blonda, care ajutata de un slide foarte bine pus la punct si interactiv a tinut un discurs in care si-a dovedit abilitatile de speaker (eu as folosi cuvantul “orator” dar observ ca nu mai e “fashionable” sa vorbesti in termeni romanesti), si-a dovedit experienta in comunicare si implicit in marketing.

Anca a fost fardata corect, coafata frumos, un singur minus: vestimentatia – bluza neagra de sub sacoul cu maneci trei sferturi in carouri alb-negre era putin prea scurta, “cu vedere la buric” ca sa vorbim pe romaneste, asa cum imi place mie.

Doamna Aurora Liiceanu a fost imbracata de zi, fin si cu o palarie la care avea prinsa o brosa asortata perfect. Ciorapii cu model plasa (nu, nu tip pitzi) mi s-au parut bine alesi, dandu-i un aer de “abordabil”. Discursul doamnei l-a completat excelent pe cel al Ancai Musat.

In cadrul evenimentului a fost prezentat noul produs Durex, unul creat special pentru femei de data aceasta, gelul “Play O”.

Dupa prezentare, dupa intrebari (unele putin rautacioase insa justificate si care si-au gasit raspunsuri bine argumentate) au venit cateva gustari care nu mi-au stat in gat tocmai pentru ca organizatorii au stat la masa cu participantii, au intretinut conversatia si au stiut cum sa-i faca pe invitati sa se simta bine. Sunt sigura ca nu sunt singura ce ramas cu aceasta impresie.

Multa lume la eveniment, barul a fost bine ales, central si destul de usor de gasit. Am fost placut surprinsa cand am gasit si jurnalisti “high society” (pot oare sa spun asta?).

Spre deosebire de alte evenimente unde locul este ori prea mic ori prea mare, ori prea inghesuite scaunele ori prea multe fara ocupanti etc, in Brown Sugar folosirea spatiului a fost una bine gandita, care nu a dat impresia nici de gol nici de prea plin, ci de relaxare.

Lumina si sonorizarea au fost ok, cred ca si organizatorii au fost multumiti de cum a decurs totul.

Va spuneam de “Play O”, pentru mai usoara obtinere a orgasmului la femei – senzatii de rece-cald alternativ dupa cum a fost descris. L-am primit intr-o punga, alaturi de o cutie cu bomboane de ciocolata ce-mi fac cu ochiul din geanta. Si produsul Durex imi cam face cu ochiul sincera sa fiu. Va spun impresii O sau OOOOoooooo dupa utilizare.

PS: Sa fiti cu ochii si pe campania de publicitate realizata de McCann Ericsson care va incepe cat de curand.

Pana atunci, va pup cu drag,

5 Comments

Filed under Bucuresti, Dependenta media, Eveniment

5 responses to “OOOooooo… DUREX

  1. Anca

    In sfarsit, dau de un jurnalist care da feedback dupa eveniment! Dac-ar fi toti ca tine, cred ca ne-am perfectiona rapid si evenimentele ar fi, cu siguranta, de neuitat.

    Asteptam si feedback pentru noul produs Durex 😀 😛

  2. Jurnalist… cred ca e mult spus, dar multumesc pentru apreciere 🙂

    Sincera sa fiu si eu abia astept sa testez 😀 Nu ma intreba de ce n-am facut-o inca… 😀

  3. :d asteptam cu interes!

  4. “Am ajuns la Brown Sugar pe Primaverii (vis-a-vis de City Grill), pe care l-am reperat destul de greu pe harta ieri.

    “Multa lume la eveniment, barul a fost bine ales, central si destul de usor de gasit.

  5. L-am reperat greu pe harta, fizic a fost usor de gasit 😉

Leave a Reply

