Fonduri pentru Hospice

In ultima vreme merg numai la evenimente ce au legatura cu sanatatea… Oh joy! Ieri am fost la un eveniment… Dar mai bine sa o luam cu inceputul.

Adresa era Bucuresti-Ploiesti 42-44. Foarte precis. Am sunat la un domn al carui numar de telefon era trecut la persoanele de contact, mi-a explicat destul de pe intelesul meu pana la un punct. Am intrebat unde anume este RESTAURANTUL (a se retine acest cuvant) si mi-a spus ca e mare, ca o sa vad, ca o sa fie coada.

Buuuuuuun. Citesc cate ceva pe net, parea o chestie extraordinara. Ideea in sine este de nota 10: un centru pentru alinarea ultimelor zile din viata bolnavilor incurabili. Evenimentul… foarte slab.

Am gasit cu chiu cu vai restaurantul care nu era plin ba din contra, care nu avea niciun semn luminos afara, de fapt, niciun fel de semn punct, cu parcarea libera si, surpriza nicio coada nicaieri.

V-am rugat sa tineti minte cuvantul restaurant pentru ca acest eveniment era programat sa inceapa la ora 19:00, adica dupa programul de la serviciu dupa calculele mele, adica atunci cand oamenii vor acasa, cand sun obositi, dar mai ales, morti de foame si de sete.

Mi s-o oferit un pahar cu vin pe care l-am refuzat politicos. Din cunostintele mele nu poti ajunge la acea adresa decat cu masina, asa ca da, da-mi un pahar cu vin sa-l beau pe burta goala, sa ma ametesc oleaca si sa-mi ia si permisul. Dragut, nu?

Doamnelor si domnilor organizatori
A se lua la cunostinta: ATUNCI CAND SE ORGANIZEAZA UN EVENIMENT IN CURSUL SAPTAMANII, LA ORA 19:00, DACA DORESTI CA INVITATII SA NU FIE IRASCIBILI SI SA VREA SA PLECE DUPA PRIMUL SFERT DE ORA DE ASTEPTARE, DATI-LE SA MANANCE.

Mi-am platit un fresh sa-mi tina de foame si mi-am fumat mintile. Prezentatoare (?) a fost Gianina Corondan care spre dezamagirea mea nu era imbracata funky si ne-a invitat mult prea vesela si entuziasta sa urmarim un filmulet cu o fetita ce avea o boala de piele incurabila care arata… atat de rau incat sa ma faca sa-mi pun mana la ochi si sa plec din fata ecranului.

Dupa povestea trista, care a fost cam singurul lucru ce a descris ce vrea sa faca fundatia Hospice “Casa Sperantei” toata lumea si-a indreptat atentia catre tombola mult prea plictisitoare pentru foamea si oboseala mea.

Un eveniment care a inceput mult prea tarziu – programat la 19:00 a inceput la 20:15 (inteleg o intarziere, dar asa ceva nu mai inteleg), invitati care nu au aparut in ciuda confirmarilor (spun ei, organizatorii), prea putina informatie (s-a cam uitat scopul), un restaurant mult prea mare pentru cele aprox. 50 de persoane prezente, locatie ce dadea impresia de gol, evident, niste tartine schimonosite cu icre negre si rosii facute din ulei de peste cu E-uri cancerigene (va garantez, am citit etichetele), si inca prea multe “ASA NU”-uri.

Pacat de eveniment, cauza repet, este una laudabila.

In locul gazdelor as mai citi cate ceva despre protocol, PR si mai ales comunicare. Fara rautate va spun, nu mi-a placut.

2 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment

2 responses to “Fonduri pentru Hospice

  1. Malina Dumitrescu

    Multumesc pentru comentariile pertinente. Aveti dreptate ca mai e de invatat in organizarea de astfel de evenimente. Deocamdata suntem foarte buni in serviciile pe care le asiguram bolnavilor incurabili si pentru asta primim aproape numai calificative maxime. Nu ne e inca la indemina lumea “business”, dar sper sa reusim sa mai invatam din astfel de observatii… chiar ne sunt utile si chiar multumesc!
    Imi pare rau ca ati venit cu inima deschisa si evenimentul v-a dezamagit. Mi-ar placea sa stiu ca va veti numara printre oaspeti la un viitor eveniment hospice, mult mai reusit!
    Toate cele bune!
    Malina Dumitrescu

  2. Buna Malina!

    Aici critic (pozitiv sau negativ) evenimente in general, dupa cum probabil ti-ai dat seama.

    Am mai scris despre Hospice. Am subliniat faptul ca Hospice este o cauza, organizatie, binefacere sau orice cuvant de bine il descrie si sper ca ai inteles din randurile mele ca am toata aprecierea pentru oamenii care sunt in spatele acestui proiect. Tineam doar sa repet.

    Sper la un viitor eveniment sa ne si cunoastem.

    Cu drag si multumiri pentru un feedback bine argumentat,

    Papusa Ruseasca

Leave a Reply

