Program de duminica

Duminica este o zi… deosebita. Pentru cei mai multi duminica este ziua dinainte de luni sau zi de mahmureala blegoasa. Pentru mine duminica este o zi de leneveala, de plictiseala, de mutat pernele dintr-o parte in alta a patului (pentru ca imi intepeneste fundul stand numai pe o parte), si din cand in cand o zi de beauty. Adica ore intregi stau in oglinda, imi fac unghiile, parul, ma dau cu cel putin 15 produse de ingrijire, folosesc penseta si oglinda “maritoare”.

Acum ma relaxez si ma pregatesc sa ma afund si mai tare in canapea, sa ma alatur Deliei si sa citesc cateva bloguri de femei.

1 Comment

Filed under Bucuresti

One response to “Program de duminica

  1. Cei mai multi nu suporta Duminica pentru ca urmeaza Luni, cind trebuie sa mearga la lucru, insa mie imi place duminica, pentru ca luni merg cu drag la serviciu:) dar zilele mele preferate sint joi, vineri, simbata…de fapt, eu iubesc noptile acestor zile:)

Leave a Reply

