Trenduri si P&G la Geta Voinea

Ieri dimineata a avut loc un eveniment organizat de Procter&Gamble in colaborare cu Geta Voinea la unul dintre saloanele sale, ultimul deschis, cel din Baneasa Mall. Stiam salonul si chiar luasem o carte de vizita in urma cu o saptamana in ideea de a incerca si pe altcineva (stilistii se tradeaza mai greu, fetele stiu).

Lumina excelenta in salon, lume exact atat cat sa nu fie inghesuiala, produsele Wella (pentru care Geta Voinea face reclama dupa cum probabil ca stiti) la rang de cinste, niste gustari excelente: saleuri cu mac sau cascaval si mini prajiturele, toate ti se topeau in gura, imi pare rau ca n-am luat o carte de vizita de la firma de catering.

Ovidiu Buta a vorbit despre trenduri in materie de haine pentru anul acesta, mi-a placut ca s-a uitat din cand in cand in ochii mei, chiar daca nu l-am incurajat (special pentru un mic test) prin limbaj non-verbal, datul aprobator din cap ar fi fost ideal probabil pentru sustinerea discursului.

Geta Voinea a avut o tinuta all black care-i venea foarte bine si am vazut-o pentru prima oara cu parul prins. Elegant, frumos, zambitoare, o gazda minunata. Singura problema este ca a spus cu totul altceva despre tendintele in 2009 decat ceea ce auzisem cu o zi inainte de la Eamonn Boreham. Nu stiu daca este vorba de competitie sau pur si simplu de cultura si tara, insa tind sa merg pe foarfeca lui Eamonn.

Ana-Maria Gorgonetu, make-up artist pentru Max Factor a vorbit despre tendintele in machiaj si ulterior a fost draguta si a avut rabdare sa-mi furnizeze niste informatii de care aveam nevoie pentru un articol. Tot Ana-Maria m-a si fardat, pentru ca dupa discursuri salonul Getei Voinea “a prins glas” de la foehnuri, toti participantii fiind invitati la machiaj si coafat.

Am plecat de la Geta Voinea cu ochii puternic conturati si cu o coada bine tapata insa nu suficient fixata. Alex, unul dintre baietii de la salon a fost atat de dragut sa nu-mi imbacseasca parul, insa munca lui s-a destramat in mai putin de doua ore.

All in all am socializat, am aflat tendinte, am zambit mult si am fumat putin (doar in afara mall-ului). Multumesc P&G si Geta Voinea, m-am simtit excelent (si cum as fi putut sa ma simt altfel?).

2 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment, Fashion in Bucharest

2 responses to “Trenduri si P&G la Geta Voinea

  1. Sa-nteleg ca te faci modista?:)

  2. Modista… n-am talent la palarii 🙂
    In alta ordine de idei, am nevoie urgenta de DOOM

    Asadar, modista nu ma fac insa nu mi-ar displacea deloc sa lucrez pentru o revista glossy. Incercam, incercam…

Leave a Reply

