Viata in Piso Compartido de Bucuresti

Nu stiu de ce, dar nici nu simt cum trece timpul in noul apartament pe care il voi parasi in curand. Pot sa lucrez, am pofta sa lucrez, spal vasele fara sa-mi fie lene, nu stiu de cate zile sunt aici si nici nu numar, tocmai pentru ca… ma simt bine.

Colegii mei de apartament sunt calmi si imi transmit o energie pozitiva. Lenea colectiva de curatenie, mizeria acceptabila din casa si stilul de viata relaxat ma binedispun. Am ramas sechestrata intr-o zi cand ambii mei “roomies” au plecat si m-au lasat fara chei dar orice se rezolva.

Aproape ca mi-a revenit pofta de scris. Am inceput iar sa fac “scenarii de posturi de bloguri” si sa ma bucur de zilele insorite de primavara precoce. Imi place sa ma uit la catelul cu blana lucioasa care are cotet in curtea blocului, care ma latra cand vin si plec de acasa si care se sperie de mine cand vreau sa-l mangai insa ma asculta cand ii vorbesc.

Am inceput sa citesc din nou si sa las noaptea internetul in voie. Nu mai sunt atat de nervoasa la volan si nu stiu daca toate astea se datoreaza linistii sufletesti pe care mi-o da “piso compartido” de Bucuresti sau zilelor caldute si insorite.

Nu mai sunt atat de stresata si orele au zburat cand am facut acum cateva seri plimbarea Kisselef – Arcul de Triumf – Aviatorilor – Victoriei – Kisselef cu Sandra pe jos. Ma plang mai putin si mai linistit si am mancat mai multe fructe.

Dintr-odata Baneasa nu mi se mai pare la capatul Bucurestiului si nu mi se mai pare imposibil sa ajungi din Baneasa in Pantelimon si inapoi pe timp de zi. Poate ca e apartamentul, poate ca sunt ochelarii mei vechi de soare reparati de Mihai, verisorul Roxanei sau poate ca sunt doar eu. Cert e ca mi-e bine.

Cu drag, din Bucuresti,

Leave a comment

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, La plimbare

Leave a Reply

