Sa ne mutam!

blog

Cam de cate ori te poti muta intr-o viata? Intr-un an m-am mutat de… foarte multe ori: Bucuresti-Madrid, Madrid-Madrid-Madrid-Bucuresti-Bucuresti. A venit timpul sa ma mai mut o data… inca o data. De data asta pentru scurt timp cred eu. Este incredibil cum am invatat sa-mi strang toata viata intr-o valiza si cateva pungi in mai putin de doua ore.

Am spus toata viata mea exagerand doar putin pentru ca o mare parte din ea este formata din lucruri. Oricat ar zice oricine ca viata inseamna amintiri, prieteni, muzica, momente bla bla, la toate astea (paranteza: “noi vorbim romaneste“, astea este forma populara a pronumelui demonstrativ acestea) se adauga lucrurile. Lucrurile la randul lor sunt formate din haine, accesorii (ce mama naibii), produse de ingrijire (kilograme mai precis) etc.

Asadar, astazi mi-am facut din nou sarsanaua, am umplut masina, mi-am luat unul dintre cei mai buni prieteni la subtioara – laptopul, si am plecat catinel catre o noua destinatie. De data asta in Bucuresti. Alt cartier, unul de fite, un apartament de vis, de fapt un apartament la care visam de cand m-am intors din Madrid. Un… piso compartido. Adica un apartament in care locuiesc mai multe persoane si in care este o misculatie continua. Un apartament viu.

Este prima mea seara in piso compartido de Bucuresti. Imi urez succes si revin cu povestioare cu si despre “my roomies”.

Si ca sa dau un raspuns, in Baneasa! Smokiiiiiiiiiin!

Cu drag,

3 Comments

Filed under Bucuresti

3 responses to “Sa ne mutam!

  1. arrianna

    Sa fie bine, sa te linistesti, sa te distrezi…te pup!

  2. neve

    SI ZICI CA E TARE APARTAMENTUL…… CRED CA SI COLEGII SUNT LA FEL…:))))

  3. @arrianna: multumesc frumos, deja viata e mai roz si mai plina de fum

    @neve: NORMAL šŸ™‚

Leave a Reply

