Targ vintage la Gaia

Pe 22 noiembrie, intr-o sambata, am fost la club Gaia, pentru prima oara, insa pe timp de zi si in cu totul alt scop decat cel obisnuit. Stiu, nu sunt “trendy” daca nu stiu cum arata Gaia si n-am fost niciodata in Office Predeal. Voi incerca sa supravietuiesc totusi.

Gaia este mult mai mic decat mi-am imaginat, dar un club dragut (cel putin pe zi si cu muzica in surdina, asa cum l-am vazut eu).

Colectiile au fost pe masura asteptarilor mele: bune si scumpe. Am vazut haine si accesorii cu adevarat vechi, ce vor ramane mereu la moda, pe care le-as fi cumparat pe nerasuflate daca mi-ar fi permis bugetul. Am fost impreuna cu una dintre prietenele mele care si-a cumparat o bratara masiva de argint cu 150 de lei. Bratara a fost ieftina pentru ca era rupta.

Am gasit in sfarsit un manson de iepure, cum cautam demult, insa blana era roasa si arata rau, chiar foarte rau atunci cand am dus-o sub lumina unui spot. Plus ca pretul era de 120 de lei si cand ma gandeam ca am dat pe o capa impecabila de iepure de la un magazin vintage 35 EUR parca… nu-mi mai ardea.

Am lasat mansonul cu parere de rau si desi caut de ceva vreme, nu gasesc la nicio blanarie din Bucuresti obiectul meu vestimentat “iesit din fashion”.

Revenind la targ, intrarea a fost 10 lei cu o bautura inclusa. Spre deosebire de alte targuri unde bautura era inclusa in pret insa numai daca alergai dupa ea si numai ce dadea sponsorul, aici am baut exact ceea ce am vrut la momentul respectiv (adica vodka cu suc de mere). Se vede atunci cand targul este organizat de proprietar (nu ca la Cafepedia). Spre exasperarea expozantilor si spre fericirea mea targul a fost lejer din punct de vedere al aglomeratiei.

Dau nota mare targului vintage de la Gaia, poate un 8 cu plus.

Cu drag,

7 Comments

Filed under Bucuresti, Eveniment, Fashion in Bucharest, Shopping in Bucharest, Targ, Vintage

7 responses to “Targ vintage la Gaia

  1. Mda… am gasit articolul… Mai interesante comentariile decat scrierea in sine.

  2. Ai parasit blogul, papushe?:P

  3. Revin gagi, revin 🙂

  4. Da, da
    Ai raspuns dupa 3 zile. Halal revenire!

  5. Am motivat :nu stiu sa fac zambaretul care roseste: ! Si mi-e o lene….

  6. Where’s the next Cola? 🙂

Leave a Reply

