Eu nu am votat

Ei bine abia asteptam sa se termine tevatura cu votatul. Am stat, m-am gandit, m-am gandit indelung, m-am razgandit si nu m-am dus la vot. Nu sunt mandra de mine, dar nu aveam cu cine sa votez si nici macar impotriva cui.

Cu o saptamana inainte avusesem o discutie legata de vot. Am fost surprinsa cand mi-am dat seama ca amici ai mei merg la vot, voteaza cu… Florin Calinescu sau Prigoana si n-au habar macar din ce partid fac parte. Ce sa-i mai cer mamaiei?

Am inceput totusi sa am remuscari la numararea voturilor… X,67% pentru PSD (+PC, Doamneeeeeeeeee!!!) etc. Poate ca ar fi trebuit totusi sa merg si sa votez in semn de protest stampiland pe toate casutele. Am preferat sa plec la munte si sa nu ma obosesc. Acum imi pare rau. Ar fi trebuit totusi sa merg si sa votez… nul.

De ce? Cred ca m-as fi simtit mai bine acum. N-ar fi fost nicio diferenta, doar m-as fi simtit eu mai bine. Nu ca acum ma simt prea prost, dar…

In alta ordine de idei la munte a fost frumos, soare, cald, spre bucuria mea de persoana ce nu practica niciun sport de iarna. Am mancat, ne-am plimbat, m-am minunat cum Brasovul este din ce in ce mai frumos si ne-am intors pe o ceata incredibila (care mie trebuie sa recunosc ca mi-a placut), insa avand inainte un drum nu foarte aglomerat (in ciuda asteptarilor pesimiste).

Mi-am raspuns si la intrebarea de acum ceva timp. Cu nimeni!

Leave a comment

Filed under Bucuresti, Romania de azi

Leave a Reply

