Targ de Joburi si nu numai

cercul-militar-national

Incep prin a spune ca nu cred in targurile de joburi. Si acum ca am spus asta ma intreb… de ce ma mai duc? Evident, caut de lucru. Stiu exact ce vreau, in cele mai mici detalii, stiu ca pot insa ma lovesc de lipsa experientei in domeniul ales. Am spus-o de multe ori, decat sa fac un compromis, mai bine plec si fac un compromis in alta parte sau mai astept. Nu cred in targurile de slujbe (ma enerveaza adaptarea oricarui cuvant englezesc care e copiat pentru a fi mai “trendy”) dar vreau sa fiu eu impacata cu mine insami cu faptul ca nu gasesc eu singurica si fara pile desi am incercat totul.

De tot mai multe ori de la o vreme ma gandesc… oare de ce m-oi fi intors. Nici nu visam (urat bineinteles) vreodata ca poate fi atat de greu sa gasesc un loc de munca in Romania, unde piata pe care vreau sa intru este relativ la inceput, o Romanie in care inca nu exista scoli pentru a forma in acest domeniu. V-am pus pe ganduri?

Azi am fost la Job Fest, in interiorul cladirii Cercului Militar National. Mai fusesem acolo. Intotdeauna m-au impresionat cladirile vechi, care au ceva… special, nu numai vizual ci… miros altfel. Miros a ani. M-am plimbat printre standuri, nimic interesant (pentru mine), cu exceptia unei firme de recrutare (ce bine suna cuvantul asta, ma bucur ca se refoloseste, si nu numai in termeni militari). Sincera sa fiu mai degraba ma atragea structura covarsitoare a cladirii decat agitatia din jur.

Am stat putin si am plecat la fel zgribulita cum ajunsesem.

Mai nou, desi sunt bucuresteanca pur-sange (jumatate dobrogeanca, un sfert moldoveanca, un sfert olteanca), am ajuns sa fiu, asa cum imi spunea cineva (si subliniez cuvantul cineva), turist in Bucuresti. Vad altfel Bucurestiul. Imi place mai mult si il redescopar.

De multe ori prietenii mei spun ca nu am ce face tocmai pentru ca in vacante ma despart de grup si ma gasesc in vreo piateta asezata pe jos si scriind lucruri care mi se par semnificative pe moment, sau pentru ca ma duc singura sa ma plimb pe jos, sau pentru ca ma duc la targuri si expozitii, sau pentru ca vreau sa fiu voluntar. Si atunci, stau si ma intreb… oamenii care au ce face, ce fac?

Leave a comment

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, Eveniment, La plimbare, Targ

Leave a Reply

