Vernisaj Zahar / Pamant / Parizer

Sambata a fost o zi plina in Bucuresti. Seara am participat la un vernisaj intr-o sufragerie de bloc. Ador evenimentele de acest fel pentru ca mereu ai de invatat si cunosti (sau doar vezi) personaje (si nu doar persoane).

Am avut norocul sa pot intra in aceasta sufragerie si sa pot sa-mi satisfac curiozitatea dar in acelasi timp sa ma contrazic: si in Bucuresti poti gasi astfel de… sa le spun reprezentatii? Trebuie doar sa vrei, sa cauti si mereu gasesti.

Intreaga idee mi s-a parut extrem de interesanta si am vrut sa vad colectia (daca poate fi numita asa) pe viu.

Gazada a fost primitoare si deschisa. Precizez ca nu cunosteam pe nimeni de acolo (nici pe gazda) si desi eram intruse oarecum eu una m-am simtit excelent. Arta contemporana ma fascineaza si regret ca nu stiu mai multe despre ea. Insa… vreau sa stiu, vreau sa vad dedesubturi (si nu in sensul de desuuri), vreau sa cunosc oamenii care fac arta contemporana si vreau sa fiu la curent cu evolutia sa, cel putin in Bucuresti daca in alta parte nu se poate deocamdata.

Ei bine, in scurt timp sufrageria de bloc s-a umplut si Masa Tacerii inconjurata de zumzete a inceput sa fie construita… din parizer. Imi pare rau ca nu am inteles de ce a fost construita aceasta Masa a Tacerii… De ce pe langa borcanasele cu pamant romanesc si acadelele in forma de harta Romaniei a aparut si aceasta Masa…

Poate voi primi, mai devreme sau mai tarziu, un raspuns. Sau poate ca trebuia deja sa stiu. Obiectele s-au impartit fericitilor castigatori care au avut ocazia sa suga Romania si sa puna la camara un borcan cu “pamant romanesc, productie 2008”.

Leave a comment

Filed under Arta Contemporana, Bucuresti, Eveniment, Vernisaj

Leave a Reply

