Targ de 2 lei

Abia asteptam acest targ. Ideea mi s-a parut excelenta, imi place genul de lume care vine la astfel de evenimente si pregatisem deja margelele verzi pe care voiam sa le dau la schimb pentru a intra.

Am ajuns la locul cu pricina – club Fabrica. Liniste totala. Am intrebat, am fost directionata catre niste scari cu trepte metalice inguste si alunecoase. Am urcat, am intrat intr-o incapere ce parea mult prea mare si… surpriza neplacuta. Targul chiar era unul de 2 bani, 5-6 expozanti care nu dadeau la schimb ci vindeau diverse obiecte facute manual.

Sa nu ma intelegeti gresit! Ador obiectele facute manual si m-am bucurat sa vad multimea de cercei pictati si cufarase inflorate, insa nu acesta era motivul targului. Trebuia sa fie chiar un targ, de genul celor vechi despre care am citit in carti sau am auzit de pe la bunici, un targ unde sa faci schimb sau sa cumperi. Am stat cam 5 minute si am plecat dezamagita si cu margelele verzi inca in mana (n-am mai platit intrare).

Pacat de o idee buna materializata in ceva aproape inexistent. Totusi ma intreb… unde a disparut toata lumea prezenta in general la “targurile vintage”, care e dispusa sa dea 100.000 pe o intrare, care se inghesuie sa cumpere obiecte destul de scupe (unele dintre ele) facute manual sau la mana a doua? Poate data viitoare…

Leave a comment

Filed under Bucuresti, Fashion in Bucharest, Targ

Leave a Reply

