Targ de Vintage (nr. 3)

De cand m-am intors in Romania am o conceptie total diferita despre second-hand. Am fost placut surprinsa cand am vazut ca se organizeaza tot felul de “targuri vintage”. Pun intre ghilimele pentru ca vintage este un concept despre care vreau sa vorbesc mult mai mult, dar nu acum.

Targul s-a tinut in Suburbia, str. Selari 19 si intrarea a fost gratis. La celelalte targuri la care am fost (Cafepedia si Clubul Taranului) intrarea era 100.000 lei/pers. (sa nu va mirati ca eu voi gandi, calcula si scrie mult timp de acum incolo in lei vechi). Ei bine, la primul targ a meritat sa dau banii: era ceva nou si aveai si o bautura inclusa. La al doilea insa… cam aceeasi expozanti (mai putini insa decat la Cafepedia), aglomeratie mare, nu stiu daca se cade sa ceri o suma destul de mare zic eu pentru un mini-targ.

Stau si ma gandesc ca la targul de beauty de la Romexpo, care are loc in fiecare toamna si pe care nu-l ratez de cativa ani incoace, intrarea este mai mica iar targul este… de zeci de ori mai mare. Sa zicem ca “vintage” este un concept relativ nou, cel putin pentru tara noastra, si de aceea explozia si aviditatea de a cumpara astfel de lucruri.

Un targ interesant pentru cine vine prima oara la un astfel de eveniment, lumini prost puse, inghesuiala la standuri, multe obiecte facute manual, putine (sau chiar deloc?) obiecte cu adevarat vintage. Pun semne de intrebare pentru ca, asa cum am spus, subiectul trebuie dezbatut mult mai mult insa nu astazi.

Saptamana viitoare va avea loc un alt targ de gen, la care voi incerca sa ajung si vom vorbi si mai mult despre subiect. Pana atunci va las sa rumegati targul de ieri (voi pune si poze in curand, tehnologia ma omoara) si va invit sa cititi un articol interesant scris de gadjodillo: vintage.

Cu drag,

Leave a comment

Filed under Bucuresti, Bucurestiul Vechi, Eveniment, Fashion in Bucharest, Targ, Vintage

Leave a Reply

