Degustare de vinuri pe Calea Victoriei

Prima mea scriere in acest jurnal al Bucurestiului. Jurnalul meu in Bucuresti. Nu cred ca are rost sa fac o introducere ca la carte pentru ca o introducere va fi intreg continutul. Doamnelor si Domnilor, va prezint… Bucurestiul!

Lumea se tot plange ca e mic, ca e urat, aglomerat (vesnic acest cuvant va fi relationat cu Capitala atunci cand se va vorbi despre ea). Oamenii care spun asta, in mod sigur nu ies din casa sau merg doar pana acolo unde au treaba.

Ieri de exemplu am decis sa ies la o plimbare pe Calea Victoriei. Casa Enescu este un muzeu pe care, cu rusine o spun, l-am vizitat pentru prima oara acum o luna-doua. Aseara, desi tarziu, portile erau deschise, lume multa, lumini. Am intrat, era o degustare de vinuri si coniac.

La plecare am primit un cadou din partea organizatorilor o sticla de vin rosu si una de sampanie. Multumesc. Ideea nu este sa obtii ceva, ci ca se poate. Nu trebuie decat sa iesi din casa pentru a gasi ceva interesant in Bucuresti.

Cu drag,

5 Comments

Filed under Bucuresti, Calea Victoriei, La plimbare

5 responses to “Degustare de vinuri pe Calea Victoriei

  1. Mmmm… ai baut-o sau astepti prieteni?
    In alta ordine de idei, suta la suta de acord cu tine. Bucurestiul are ce oferi, trebuie doar sa ai bunavointa. Sau sa meriti:D

  2. Intotdeauna astept prieteni! Vinul cu tine peste cateva luni, pana atunci te invit la un ceai intr-una din zecile de ceainarii ale Bucurestiului.

  3. arrianna

    Welcome back, sugar!

  4. Ok, dar cum a fost la degustare? Ai gustat ceva? Ce lume era? Detalii vreau detalii!

  5. Sincera sa fiu atmosfera era exact de conferinta de presa, asa ca am decis sa nu stau prea mult. Am “degustat” niste struguri si abia astept sa deschid vinul.

    Lume pestrita, de la invitati imbracati cum se cuvine – femei in rochii lungi, de seara, acoperite cu saluri, ce se contopeau destul de bine cu decorul spectaculos al casei memoriale, barbati galanti in fracuri si pana la jurnalistii tineri, asezati pe covoarele rosii, infulecand din bunatatile puse la dispozitie de organizatori, fete cu blugi deschisi la culoare si tenesi murdari.

    Un contrast interesant dar putin nepotrivit pentru locul ce merita in opinia mea tot respectul.

Leave a Reply

